Sunday 25 September 2011

You.

Aku suka untuk cakap dan sampaikan apa yang KEKASIH HATI PUJAAN KU selalu war warkan padaku.

Apa yang kita cakap, apa yang kita fikirkan, menggambarkan siapa diri kita sebenarnya.

Mula mula aku tak paham kenapa laki aku suka cakap camtu, rupa rupanya betul la. Apa kita cakap, apa benda kita fikir, itulah sebenarnya diri kita. Cuba perati betul betul apa kita cakap. Plus aku ni suka memerhatikan orang. Tak kira la masa aku jalan jalan ker, tengah lepak minum ker. Bukan itu sahaja, status fb pun. Disitulah orang akan cakap ikut kepala otak termasuk la aku sebenarnya. Aku bukan nak mengulas apa korang nak update, sebenarnya tade mengena dengan aku pun.

KAT SINI, AKU BUKAN NAK HENTAM SAPE SAPE TAPI SECARA TERBUKA NAK BAGITAHU SESETENGAH PIHAK JANGAN JADI PAK SIBUK DALAM HIDUP AKU.

Entahlah, aku tak paham la kenapa ada orang memang jadi stalker aku. Pastu hentam belakang. Erghh nak aku mencarut kan, tapi laki aku pesan bawak bersabar ye sayang. Difikirkan balik, secara positifnya, aku akan tergelak. Nak tau sebab apa, sebab life diaorang xsemacam aku. Ya allah, bukan aku nak bangga atau berlagak. Aku dah hadap macam2 dalam hidup ni, sejak mak aku tade, aku survive tau tak. Bercinta dengan si S tu aku merana selama 4.5tahun camtu. Dah macam2 aku rasa, so kau tapayah la nak stalk jelez sgt dengan aku. Aku bahagia sikit taboleh ke ?

And please laa, pegi hidup dengan life korang. Jangan nak stalk sangat.

No comments:

Post a Comment