Friday 9 March 2012

Mood.

Hi :(


Lately aku terasa emosi yang melampau. entahlah. im not ready for everything. tersenyum tapi kosong diantaranya. haishh. lemah je rasa. amik nafas panjang, dan lepaskan, still, masih tak rasa lega. dan kadang nak je aku lepaskan semua dan biar semua tahu aku tertekan. dunia ni dah tak seindah mana. makan pun lately dah tak lalu. aku asyik lepas geram aku dekat golf je. the best part, bila aku tension ni, main bagus pulak. 


esok aku kursus kahwin, and im not ready at all even baju dah siap gosok. yela kursus kat kl bukan melaka. pagi dah gerak, malam balik. ahadnya pun camtu gak. cet. letih je. tapi kena pegi kan. tak best sebab aku sorang je kursus. tunang aku dah kursus awal awal lagi. serius aku tak ready. dan itu menambahkan moody aku. 


tambah lagi tension, isnin kena buat blood test, kalau boleh settlekan borang nikah tunang aku, dah settle dia baru boleh buat borang aku. which is aku rasa makan seminggu. rumah aku tak kemas kemas lagi dan aku pulak sorang je kena kemas sbb along aku tengah pantang, abang aku kerja dan kak sha kat kedah, macam mana nak balik tolong. the best part, semua balik sehari sebelum aku nikah. hari jumaat. grrr. 


aku terasa letih, terasa penat, terasa stress. ok tu side aku. side tunang aku. satu benda alah pun tak buat lagi. kan ke stress tu. tunang aku tapayah cakap la camne dia stress. sebab side tunang aku, bukan majlis kahwin biasa. its a GOLF WEDDING ! 


btw, kahwin bukan perkara mudah tapi itu yang akan diharungi semua orang yang nak kahwin. mungkin tak semua rasa WEDDING STRESS. tapi aku dengan tunang tengah rasa benda tu sekarang. both are perfectionist. thats why kitaorang jadi macam ni kot. kitaorang berharap sangat majlis berjalan dengan jayanya. haish. Ya Allah, kau tenangkanlah hati hambamu ni. aku terlalu lemah dan terlalu lemah untuk menghadapi ni semua. bila both stress, apa yg nak buat pun takde mood. so macam mana nak decide apa yg bagus. entahlah. lemah lemau lembik dan seL yang lain. 


brb. 

No comments:

Post a Comment