Tuesday 20 March 2012

Time is Clocking

Masa itu pantas berjalan. atau ia terlalu slow kat aku ? ke aku gatal kahwin ? ke apa apa jela. banyak pulak ke nya. adei. sebenarnya lately ni aku ada migrain je. sometimes, everyday. apehal la kepala otak aku ni hah. mungkin jugak aku banyak pikir. risau banyak perkara. aku pikir aku akan relax, tenang. but what ?! actually gabra la wei. korang dah rasa ke tak pena rasa ke apa ke, aku peduli apa? sekarang, citenya, AKU ! deh, serius aku gelabah je. should be aku tenang la, sbb banyak dah aku settlekan. few things je belum. rumah pun dah berkemas, cuma nanti kena touch up. 


aku sentiasa berdoa je semoga perjalanan majlis berjalan dgn lancar, maybe not sempurna tapi ye, berjalan dgn lancar. kita tak boleh puaskan hati orang. sekadar yang termampu. wish me luck guys.

No comments:

Post a Comment