Wednesday 7 March 2012

the making.


Hi :)
Okay, hari isnin aritu, aku dah start beli membeli dan membelah. On the same day juga, aku g amik borang nikah dan buat apa patut. So semalam continue beli hantaran lagi. So barang aku dah settle. Tunang aku belum settle lagi. Dengan tak settle nya hantaran semalam, so terpaksa continue akan datang. You know what ? Semalam punya shopping je dah habis almost 3K !!! OMG ! belum lagi hantaran tunang aku. Sekarang punya barang memanglah mahal kan. Tak boleh kata apalah, kahwin sekarang bukan senang tapi masih ramai lagi yang bercerai berai. Heran aku. Nak kata artis, tak pun. Pelik pelik. Tak rasa rugi atau menyesal ke bercinta bagai nak rak, kahwin mahal2, ( plus ada yg sanggup berhutang bagai ) then cerai ? ish ish. Tapi aku pun masih tak tahu lagi jodoh aku kan. itu yang dinamakan jodoh. harapnya berpanjangan sampailah aku mati nanti. Aminnnn ! 


Mesti yang tanya apa yang aku letak image tu kan ? Tu actually antara jenama brand yang aku  beli semalam. Diantara yang mahal la juga. Tapi dah tunang aku nak sangat aku beli so aku pun okay jela kan. Tu jela aku dapat aku bagitahu. kalau nak tahu apa lagi hantaran aku, tunggu masa aku kahwin nanti ye. HEHE. 


Dah tahu date kahwin aku ? tak lagi ? nantilah aku bagitahu. HAHA. 


love you guys.

No comments:

Post a Comment