Thursday 8 September 2011

million thanks.

thats what we call buddy:)

seharian aku ketensionan, dan secara tiba tiba, tanpa aku perlu bising kecoh, si amey dah text aku sejak pagi lagi, bertanyakan aku buatpe. even sekejap text sekejap tak, kerana kesibukan beliau menyiapkan assignment, aku tak kisah. pada aku, thats what we call bff. always there senang ke susah. so sekarang aku ngah susah. kategori susah hati. amey ajak aku lepak, aku on. sebab aku tak pikir apa, niat aku nak tenangkan kekusutan aku. bukan aku nak jumpa , nak luah bagai perasaan, tade tade. aku bukan camtu. jumpa amey, dia tanya aku ok ke tak. ok jeaa. ' sabar, enjoy jela wat tatau. nanti oklah tur k. ' aku senyum. lepak jp, pegi pekena char kuey teow kat hang tuah mall, yg buat pertama kali aku tahu tempat tur cool and ada shisha. aku tak layan , im not in the mood. amey amey. kau selalu wat aku senyum nan kemasonan kau. sorry babe, aku cam tade nak mood sangat. hati rungsing arr. tapi balik je, hati aku tenang. and i guess this what we call buddy. bestfriend. tapayah cakap cite panjang kita ada problem, dia sendiri boleh paham:) mey, thanks for the night. 

No comments:

Post a Comment