Friday 16 December 2011

OHH Blogging !

Assalamualaikum and a very good day everyone !
OHH lama betul aku tak hadap blog ni. Macam common, bila lama sgt tak update org akan cakap
' Sorry blog ! Aku busy sangat dgn life. Macam takde masa nak update blog ! '
Biasalah tur kan. =.=

Okay, the last entry tak silap aku pasal aku bakal ditunangkan. Dan pada tarikh harini, 17-12-11 / sabtu , dah genaplah dua bulan aku sah bergelar tunangan org. Dalam masa dua bulan ni la, aku sibuk sgt dgn mcm2 hal. Sejak sebulan ni, aku banyak travel. Ulang alik senawang, sbb cousin aku which is sebelah zaki kahwin. So aku banyak tolong. Yela , bila lg nak belajar masuk family bakal suami. Dalam sibuk, ditambah kesibukan, aku banyak turun naik KL , Johor Bahru, Ipoh. OHH sgt la penat sampai aku pergi berurut kat AyuThaiya. Out of sudden aku ada interview kerja dekat Orna Golf. Alhamdulillah, dah bape lama aku carik kerja , akhirnya nilah rezeki aku. Janji kerja, dapat aku kumpul duit nak kahwin. At least aku tak bebankan sangat tunang aku. Memang tanggungjawab lelaki okay, tapi kadang2 kita as perempuan jgn pentingkan diri. Nafsu banyak, so bawak2 ringankan bontot g kerja. Aku tak kerja pun banyak buat kerja, supaya raja M xbermaharaja lela !

Gitu gini gitu gini , Dah dekat hujung bulan. Sampai masa untuk aku buat persediaan untuk wedding aku insya allah, hujung bulan 4. Aku dah start diskusi dgn tunang, baju nikah nak hantar mana, hantaran, pelamin dan sebagainya. Semoga Allah permudahkan lagi urusan aku dgn bakal suami.

Aku sentiasa berdoa yang terbaik dalam hidup aku, dan bakal suami. Aku tak peduli cakap orang, aku cuma nak amik yg baik dan yg negatif aku jadikan penguat diri aku. Aku ada seorang yang sentiasa kuat bagi aku nasihat, yang sentiasa tahu apa hati aku perlukan. Bila aku rindukan zaky, aku sentiasa pandang cincin tunang aku. Masih segar ingatan aku saat cincin disarungkan. EHH over romantika de amour pulak ! Dah nanti sambung kay !

No comments:

Post a Comment