Saturday 17 December 2011

Dream List for 2012 !

Hah ! Otak aku ni asyik pusing pusing je pikir pasal benda alah ni. Korang nak tahu apa ?
Dream list aku yg bermakna benda yg aku idam2kan ! Yg insya allah aku akan pastikan 2012 aku miliki benda2 ni.

1. Ipad ( aku tahu aku ketinggalan , yg ada pun bukan harta aku okay =.= )
2. Iphone / Blackberry ( again . Ketinggalan purba lagi , tapi aku nak guna duit aku sendiri okay ! )
3. DSLR baru !
4. Lesen kereta ( eventho aku tetap dan akan jarang bawak kete, tapi apasalahnya kan :) )
5. Aku nak penuhkan almari aku dgn baju2 yg penuh style ! Hehe:) okay, aku muda lagi apasalahnya pun.
6. Rezeki lebih nak beli kereta. Kalau aku tak pakai pun aku nak suruh ayah aku guna. Baik kan aku ? Hehehe.

Okay, aku rasa tu je kot. Sbb tahun ni aku dah achieve benda yang paling aku idam2kan !

1. Bola boling ( yg mana aku nak tambah lg tp nanti2lah, jangan tamak kayyy !
2. Passport . Iye lambat sikit tp untunglah dah ada. Thanks to fiance sbb dia paksa aku ! Sebenarnya mak beriye suruh buat, rupanya nak g jalan , hehehe:)
3. Koleksi baju semakin bertambah hari ke hari dan aku semakin comel ! Eh hello ada aku kisah org yg tak suka aku nak cakap apa . Tak berbaloi kau cakap apa pun. Btw, aku tgk DP muka bulu kau tu sama je. Tu la jadi perampas, sekarang habuk pun tarak, cakap serupa keling jugak. Sikalang kau jugak duduk itu hulu, sama itu botak , kahwin ada jugak kah ? Hahaha !

No comments:

Post a Comment