Tuesday 23 August 2011

Selamat selamat selamat

HAPPY PENGANTIN BARU KAWAN

MAS AYU & AMRI     
adehh sweetnya:)
Pengapit pengapit dara sunti 
si comel, BFF tersayang. iezrahhh.
Alhamdulillah, selamat dah kawan aku ni melangsungkan perkahwinan. Kawan zaman sekolah dulu. Satu satunya member yang aku dapat hadirkan diri ketika majlis beliau. sayangnya hanya majlis akad nikah, tapi oklah aku dapat jugak hadir. aku tumpang happy sebab nampak betapa happynya dia. aku suka sangat sangat. sampai sekarang macam tak caya kau dah kawin mas. dulu tido pun sama sama. sekarang tak dapatlah kan. hehe. =.= masa akad nikah tu , bukan aku je ada. bestfriend aku , iezrah pun ada. dan hasna si gangster comel skrang. hehe :) wah wah lepas ni, siapa pulak yang akan menyusul si mas ayu nih ? jeng jeng jeng.
Apa pun, 
Selamat Pengantin Baru Mas ayu & Amri ;)

No comments:

Post a Comment